قیمت و خرید 27 مدل دمپایی حوله ای زنانه و دخترانه عروسکی و نرم ارزان قیمت

دمپایی حوله ای

دمپایی ها در خانه کاربرد زیادی دارند علی الخصوص دمپایی حوله ای. شاید شما دوست نداشته باشید با پای برهنه در خانه راه بروید. اینجا دمپایی‌ها به کمکِ شما می‌آیند. دمپایی حوله ای معمولا برای مواقعی استفاده می‌شود که از حمام بیرون می‌آیید و دوست ندارید با کف پای خیس بر روی فرش یا سرامیک یا پارکت یا موکت قدم بگذارید.

این دمپایی به دلیل حوله‌ای بودن قابلیت جذب آب زیادی را دارد و باعث می‌شود کف پاهای شما به سرعت خشک شوند و احساس بدی نداشته باشید. استفاده از دمپایی‌های پلاستیکی با پای خیس ممکن است حس بدی به شما بدهد که در دمپایی حوله ای این مشکل به وجود نمی‌آید.

کف دمپایی برای ما بسیار اهمیت دارد. بهتر است جنس کف دمپایی از فومِ جاذب رطوبت باشد. اگر کیفیت دمپایی برایتان اهمیت دارد دمپایی با کفی از جنس فوم جاذب رطوبت را به دمپایی با کفیِ پلاستیکی ترجیح خواهید داد.

دمپایی حوله‌ای ممکن است جلوباز یا جلوبسته باشد. باید ببینید پای شما در کدام مدل راحت‌تر است. شاید مهمترین خصوصیت دمپایی این است که پایتان در آن راحت باشد. یکی از عللی که از دمپایی حوله ای استفاده می‌شود جلوگیری از سر خوردن و افتادن فرد است.

وقتی شما از حمام بیرون می‌آیید به دلیل خیس بودن پاهایتان در معرض سر خوردن و افتادن از پله‌ها یا بر روی سطوح سنگی و سرامیکی هستید. دمپایی‌های حوله‌ای هم جلوی سر خوردن شما را می‌گیرند و هم باعث می‌شوند کف خانه‌ی شما خیس نشود.

برای این که دمپایی حوله ای به طور کامل جلوی سر خوردن شما را بگیرند باید به جنس زیره‌ی آنها توجه کنید. بهتر است زیره صاف نباشد و از جنس PVC باشد. نکه‌ی دیگری که خیلی اهمیت دارد نرم بودن کف دمپایی است. کف غیر از این که باید جاذب رطوبت باشد باید نرم و لطیف باشد تا کف پای شما اذیت نشود و در آن احساسِ راحتی داشته باشید.

باید دقت کنید که کف طوری باشد که له نشود و بتواند وزن شما را تحمل کند. دمپایی حوله‌ای بهتر است سبک باشد اما این سبکی نباید به دلیل استفاده از مواد بی‌کیفیت حاصل گردد. موقع خرید دمپایی حوله ای به جنس آن، سبکی، دوام و نرمی و لطافت آن دقت کنید.

حتما درباره‌ی جنس کفی و زیره و جنس خود دمپایی سوال بپرسید. ببینید بافت خود دمپایی از چه جنسی است. ممکن است جنس بافت و کف یکسان و مثلا از پنبه یا ترکیب پنبه و پلی استر باشند یا کف از جنس فوم جاذب رطوبت باشد.

حتی ممکن است زیر بافت حوله‌ای بین کف و زیره فومِ جاذب رطوبت کار گذاشته باشند. غیر از طرح و رنگ و زیبایی خیلی به راحتی پاهایتان در دمپایی دقت کنید. به این مساله خیلی توجه کنید که دمپایی در سطوح سنگی و سرامیکی سر نخورد.

دمپایی را موقع خری با دست کمی جمع کنید و یا با انگشت کف آن را فشار دهید تا هم قابلیت انعطاف و تغییر شکل آن را ببینید و هم بفهمید آیا به سادگی له می‌شود یا نه. اگر کمردرد دارید شاید بهترباشد از دمپایی‌های با پاشنه و کف ضخیم‌تر استفاده کنید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دمپایی حوله ای آشنا شدیم. در ادامه لیستی از جدیدترین و باکیفیت ترین نمونه های موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این دمپایی های حوله ای از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

  • نحوه نمایش محصول ها
دمپایی حوله ای زنانه مدل تدی پولیشی مخمل نرم ثریا

دمپایی حوله ای زنانه مدل تدی پولیشی مخمل نرم ثریا

  • قابلیت شست‌وشو: با دست
  • جنس: پولیش
قیمت محصول
دمپایی حوله ای مدل KA139106

دمپایی حوله ای مدل KA139106

  • قابلیت شست‌وشو: با دست
  • جنس: حوله‌ای
قیمت محصول
دمپایی حوله ای نیکتا مدل K1-10000-GY

دمپایی حوله ای نیکتا مدل K1-10000-GY

  • قابلیت شست‌وشو: با دست
  • جنس: حوله‌ای
قیمت محصول