قیمت و خرید 30 مدل میز ناهار خوری سلطنتی، کلاسیک ارزان قیمت

میز ناهار خوری

همچنان که غذا خوردن جزء مهمی از زندگیِ ما به شمار می‌رود میز ناهار خوری که برای غذا خوردن از آنها استفاده می‌کنیم نیز مهم هستند. همان گونه که بشقاب غذا و سرویس های غذا خوری و قابلمه و سفره و کاسه و قاشق و چنگال مهم هستند، میز ناهارخوری نیز مهم است.

همانطور که غذا خوردنِ ما ممکن است جنبه‌ی رسمی و غیر رسمی داشته باشد ممکن است میز ناهار خوری یا میز غذا خوری ما نیز چنین باشد. وقتی خودمان با اعضای خاناده غذا می‌خوریم جنبه‌ی غیر رسمی دارد و وقتی میهمان داریم غذا خوردن ما جنبه‌ی رسمی پیدا می‌کند.

برای غذاخوردن‌های خودمانی با خانواده عموما از میزهای غذاخوری که در آشپزخانه قرار می‌دهیم استفاده می‌کنیم. این میزها معمولا چوبی بوده و گرد یا مربعی شکل هستند. اغلب، این میزها چهارنفره بوده و افراد خانواده برای خوردن ناهار یا شام پشت آنها می‌نشینند.

خیلی وقتها ممکن است آشپزخانه‌ی ما جا نداشته باشد. در این صورت ممکن است برای صرف ناهار یا شام هم مثل صبحانه از صندلی‌های اُپِنِ آشپزخانه استفاده کنیم. صندلی‌های اُپِن صندلی‌های پایه بلندی هستند که پشت و جلوی اُپِنِ آشپزخانه قرار می‌گیرند، معمولا برای خوردن صبحانه یا عصرانه یا میان‌وعده‌ها از آنها استفاده می‌شود.

اما گاهی که آشپزخانه کوچک است و ظرفیت قرارگیری میزهای غذاخوری را ندارد افراد خانواده از اُپن آشپزخانه و صندلی‌های اُپن برای صرف ناهار یا شام استفاده می‌کنند. برای غذاخوردن غیر رسمی ممکن است اعضای خانواده روی زمین بنشینند و ناهار یا شام خود را میل کنند.

در اغلب خانه‌ها میزهای ناهارخوری نسبتا بزرگ گوشه‌ی پذیرایی دیده می‌شوند. میزهای ناهارخوری ممکن است شش‌نفره، هشت‌نفره یا دوازده‌نفره باشند. این میزها ممکن است گرد، بیضی‌شک یا مستطیلی شکل باشند. میزهای ناهارخوریِ کلاسیک اغلب چوبی هستند.

آنها ممکن است سرهم باشند یا این که از پایه و رویه‌ی مجزا تشکیل شده باشند. میزهایی که از پایه و رویه‌ی مجزا تشکیل شده‌اند، این مزیت را دارند که جابجایی‌شان راحت‌تر است. رویه‌ی میزها ممکن است ساده باشد یا رگه‌های چوب روی آنها مشخص باشد که این به آنها زیبایی خاصی می‌دهد.

رنگ میزها ممکن است مات، نیمه‌مات یا برّاق باشد. ممکن است روی میز با شیشه پوشیده شود. میزهای مدرن ممکن است اشکال مختلف داشته باشند. آنها می‌توانند از چوب، فرآورده‌های چوبی مثل MDF و پلاستیک یا شیشه یا فلز ساخته شوند.

شکل میزهای ناهارخوری مدرن با میزهای ناهارخوری کلاسیک کاملا متفاوت است. این میزها ممکن است اشکال فضایی و فانتزی داشته باشند. پایه‌ی این میزها ممکن است مارپیچ بوده و یا شکل‌های عجیب و غریبِ دیگری داشته باشند. ممکن است رویه‌ی این میزها شیشه‌ای باشد و پایه‌ی آنها ترکیبی از فلز، چوب یا شیشه و پلاستیک باشد.

میزهای ام دی اف مدرن معمولا رویه‌ی نازکی دارند. ممکن است پایه‌ی این میزها فلزی و یک تکه باشد. مثلا یک میز ممکن است چهار پایه نداشته باشد بلکه دو پایه‌ داشته باشد یا حتی یک پایه‌ی بزرگ یک تکه زیر آن قرار گرفته باشد. این پایه‌های دو تکه یا یک تکه معمولا فلزی هستند. رویه‌ی ای میزها غیر از ام دی اف ممکن است شیشه‌ای باشد. میزهای ناهارخوری جلوه‌ی خاصی به خانه‌ی شما می‌دهند و به‌خصوص برای برگزاری میهمانی‌های شما مناسب هستند اگر درست انتخاب شوند.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید میز ناهار خوری آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین و باکیفیت ترین نمونه های موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این میزهای ناهار خوری از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.