خرید 27 مدل بادی زنانه فانتزی باکیفیت برای لباس خواب

بادی زنانه

بادی زنانه یا سرهمی نوعی لباس زیر به حساب میاد. لباس بادی برای پوشیدن زیر لباس های مجلسی بسیار مناسب است. این مدل لباس نیز در طرح ها و رنگ های متنوع و مختلفی وجود دارد. در ادامه انواعی از بادی ها معرفی می کنیم. اما در اینجا از انواع آن می توان به آستین دار، بدون آستین، یقه دار، بدون یقه، فانتزی و لباس خواب هایی با این طرح اشاره کرد. استفاده از بادی زنانه بیشتر به منظور حفظ فرم و زیبایی لباس و بدن است.

یک لباس بادی در اصل شبیه به مایوی یک تکه است. اما طرح ها و پارچه های مختلفی برای دوخت آن به کار می رود. این محصول در چند دهه ی اخیر بین بانوان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

بهترین جنس لباس بادی زنانه

یکی از مهم ترین و بیشترین لباس هایی که در کمد بانوان پیدا می شود، انواع لباس خواب و لباس زیر است. معمولا خانم های شیک پوش در طرح ها و رنگ های مختلفی از آنها استفاده می کنند. لباس بادی زنانه هم با داشتن تنوع رنگی و طرحی بالا در دسته پرفروش ترین محصولات قرار دارد و به دلیل جنس و کیفیت عالی جز بهترین های بازار لباس زنانه به حساب میاد.

 

کاربرد لباس بادی زنانه

از مدل های مختلف بادی، یقه دار، آستین دار و بدون آستین به عنوان زیر مانتو استفاده دارد. مدل های فانتزی برای زیر لباس های مجلسی و همین طور به عنوان لباس خواب کاربرد دارند. مدل های فانتزی بادی بسیار تزئینی بوده و شکل ظاهری آن ها به این صورت است که شورت و سوتین توسط بند، نخ و یا زنجیری زیبا به هم متصل شده است. استقبال بیش از حد از بادی‌های فانتزی موجب شد تا مدل های متنوعی از این محصول را شاهد باشیم.

روش شستشوی بادی ها زنانه

در شستشوی لباس بادی خیلی باید دق کرد. این لباس ها به ویژه مدل های فانتزی آن به سبب ظرافت و پارچه ای که در دوخت آن به کار رفته بهتر است با دست و یا با دمای پایین لباس شویی شسته شود تا فرم خود را از دست ندهد.

 

فواید استفاده از بادی

کاربرد بالا

بادی هایی با فرم های یقه دار، آستین دار یا بدون آستین به عنوان پوششی زیر مانتو و یا حتی بدون مانتو ظاهر شما را جذاب و دلنشین خواهند کرد. این لباس ها به دلیل اندامی بودن نوع بادی ها اندام بدن شما را بیشتر نمایان می کنند.

 

ظاهری فریبنده

استفاده از بادی زنانه به عنوان لباس خواب در بین بانوان خیلی رایج هست. یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب برای کسانی هست که دوست دارند در طول شب ظاهری جذاب داشته باشند. این نوع از بادی ها بسیار زیبا و ظریف بوده و معمولا دارای زنجیر و یا بند های تزئینی هستند.

 

استفاده به عنوان لباس زیر

بعضی از خانم های شیک پوش بادی ها را به عنوان لباس زیر لباس های مجلسی استفاده می کنند. کاری بسیار هوشمندانه و حرفه ای هست. برای اینکه استفاده از بادی زیر لباس مجلس استایل بدن شما را یک دست می کند،این کار باعث می شود لباس مجلسی شما کاملا بی عیب و نقص قرار گیرد.

 

مشکلات استفاده از لباس بادی زنانه

لباس بادی به دلیل ظرافت و زیبایی که دارند باید به دقت استفاده و شستشو شود. معمولا بعضی افراد به عنوان لباس زیر استفاده می کنند ولی استفاده در طول روز امکان پذیر نیست. همچنین خیلی ها باز کردن و بستن بادی ها را کاری دشوار می دانند.

 

سخن آخر

در ادامه برای راحتی کار شما عزیزان ما تعدادی از محصولات پرفروش و با کیفیت را به شما معرفی کردیم. محصولاتی که امتحان خود را پس داده و رضایت مشتریان خود را جلب کردند. ما در این مقاله سعی کردیم تمام نکات لازم جهت خرید یک بادی زیبا را بیان کنیم. مدل‌های مختلف را نیز معرفی کردیم. پس امیدواریم که بعد از مطالعه‌ی آن، بهترین خرید آنلاین یا حضوری را داشته باشید.

 

  • نحوه نمایش محصول ها
بادی زنانه مدل 1915

بادی زنانه مدل 1915

  • جنس: تور ، فلامنت ، لاتکس
  • طرح: ساده
قیمت محصول
بادی زنانه مدل 1557

بادی زنانه مدل 1557

  • جنس: فلامنت ، نایلون
  • طرح: ساده
قیمت محصول
بادی آستین بلند زنانه مدل BODY-ZPJB

بادی آستین بلند زنانه مدل BODY-ZPJB

  • جنس: فلامنت
  • طرح: ساده
قیمت محصول
بادی زنانه مدل 1915-B

بادی زنانه مدل 1915-B

  • جنس: تور ، فلامنت
  • طرح: ساده
قیمت محصول
بادی آستین کوتاه زنانه اسمارا مدل POL0033 مجموعه 2 عددی

بادی آستین کوتاه زنانه اسمارا مدل POL0033 مجموعه 2 عددی

  • جنس: الاستین ، نخ
  • طرح: ساده
قیمت محصول