قیمت و خرید 31 مدل ریمل حجم دهنده فوق العاده باکیفیت

ریمل حجم دهنده

از آن جایی که زیبایی چشم اهمیت بسیار زیادی برای زنان دارد، استفاده از ریمل حجم دهنده به آن ها توصیه می شود. ریمل حجم دهنده یکی از محبوب ترین ابزار زیبایی چشم است که مورد استفاده اکثر زنان در دنیا می باشد.

مثل سایر لوازم آرایشی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها خصوصیات مربوط به خودشان را دارند و از این نظر با یکدیگر مشترک نخواهند بود. تفاوت این ریمل ها در نوع رنگ و ماده به کار رفته آن ها خواهد بود.

 

ریمل چیست؟

یکی از مهم ترین لوازم آرایشی چشم محسوب می شود. ریمل‌خوب باعث بلند شدن،تیره و ضخیم شدن مژه می شود و باعث زیبایی چشم می شود. ریمل بر اساس رنگ ماده و برس کاربرد مختلفی بر مژه ها دارد.

 

ریمل حجم دهنده

ریمل حجم دهنده فوق العاده باعث پر پشت نشان دادن مژه های شما می شود. در واقع ریمل حجم دهنده کاری می کند که مژه های شما تفکیک شوند و همین تفکیک، مژه های شما را پر پشت نشان خواهد داد.

استفاده از ریمل حجم دهنده فوق العاده برای زنانی که مژه های کم پشت یا حجم کم دارند مناسب است. این دسته علاقه دارند که مژه های آن ها پر پشت به نظر برسد. به طور کلی ریمل باعث می شود تا شما با یک حرکت، مژه های خود را به راحتی در جهت های مختلف در آورید و همین باعث پر پشت نشان دادن آن ها خواهد شد.

 

انواع ریمل:

  1. ریمل های تقویتی  
  2. ریمل ضد اب
  3. ریمل فیبری
  4. ریمل بلند کننده
  5. ریمل حجم دهنده

 

ریمل های تقویتی: این نوع ریمل علاوه بر بلند و پر پشت کردن مژه دارای موادی هستند باعث تقویت مژه میشود.

ریمل‌های ضد آب: این نوع ریمل ها در مقابل آب مقاوم بوده این ریمل هنگام گریه کردن و اگر دوست دارین با آرایش به استخر برین از ریمل های ضد آب استفاده کنین.

ریمل های فیبری: این نوع ریمل هنگام حرکت بر روی مژه همه اطراف آن را می پوشاند و بیشتر در آرایش های فانتزی مورد استفاده قرار میگیرد.

ریمل‌بلند کننده: افرادی که مژه های کوتاهی دارند باید از ریمل های بلند کننده استفاده کنند این نوع ریمل ها حاوی مواد الیاف هستند باعث میشود به مژه ها بچسبد و مژه را بلند تر نشان دهد.

ریمل حجم دهنده : این نوع ریمل برای افرادی که مژه های نازک و حجم کم  پیشنهاد می شود. برس این ریمل ها ضخیم است و باعث می شود به مژه حجم زیادی بدهد و مواد این ریمل ها حاوی موم هست و باعث می شود مژه پر به نظر برسد.

 

برس ریمل چه کاربری دارد؟

مهم ترین قسمت ریمل برس آن است برس ریمل باعث جلوه های زیبایی بر روی مژه ها می شود.

 

برس ریمل‌خوب انواع مختلفی دارد:

۱.برس باریک: اگر مژه های شما کوتاه و صاف است و میخواهید مژه هایتان بلند تر جلوه دهد حتما ریمل با برس باریک رو انتخاب کنید این برس بخاطر شکلش تماس مستقیمی با ریشه مژه دارد.

۲.برس نوک گرد: برای بالا بردن مژه ها از برس نوک گرد استفاده کنید، توپ سر این برس مژه ها رو از ریشه به سمت بالا میکشد این برس برای مژه های کوچک و کم پشت و گوشه های داخل چشم پوشش می دهد و باعث میشود چشم ها درشت تر و کشیده تر دیده شود.

۳.برس منحنی: برس منحنی یا همان خمیده شکل به دلیل فرمی که دارد کمک می کند که مژه های شما فر شود. این برس مژه های شما را به سمت بالا می کشد و مژه هارا بلند می کند و باعث می شود چشم های شما بازتر دیده شود.

۴.برس پیچ دار: افرادی که مژه های حجیم و پر پشت دارند باید از برس پیج دار استفاده کنند. این برس هم مژه هارا بسیار بلند می کند و باعث افزایش طول مژه می شود و فرم خوبی به مژه داده می شود.

۵.برس مخروطی: افرادی که مژه های گربه ای شکل دارند ریمل با برس مخروطی شکل پیشنهاد می شود. این برس  برای درست کردن مژه های گربه ای شکل مناسب است. این مدل برس مویچه های نازک در بخش بالا و مویچه های بلند در بخش پایین دارد بخش پایین باعث می شود مژه های بلند بیرونی چشم را پوشش می دهد و باعث می شود مژه ها بلند تر دیده شود.

۶.برس ضخیم: این برس مژه ها  پر پشت و ضخیم نشان می دهد. این برس مویچه های ضخمیم دارد تمامی مژه هارو پوشش می دهد و آن را ضخیم نشان می دهد. این برس قدرت بلند کنندگی ندارد و برای افرادی مناسب هست که مژه های بلند و کم پشت دارند. هر چقدر برس ریمل را ضخیم را انتخاب کنید باعث پر پشت شدن مژه های شما می شود.

۷.برس Sشکل: این نوع برس باعث افزایش حجم و طول مژه می شود. فاصله لبه برس طوری است که باعث بلند شدن کوچکترین مژه می شود. سر این برس نوک تیزی دارد برای مژه های ریز گوشه داخلی چشم مناسب است این برس مژه ها رو بلند میکند و حجم بسیار خوبی میدهد.

۸.برس ساعت شنی: این نوع برس هم مژه را بلند تر می کند و قسمت  گوشه بیرونی حجم می دهد. قوس های دو طرف برس  باعث می شود چشم ها زیباتر و بازتر جلوه دهد. اگر ریمل‌خوب قوی و تیره تر دوست دارین این نوع برس مناسب است.

 

انواع مختلف ریمل بر اساس نوع ماده:

۱.ریمل مایع: این نوع ریمل نحوه استفاده آن بسیار آسان است افرادی که مژه های فر دارند این نوع ریمل‌خوب است در انواع مختلف مدل های حجم دهنده و بلند کننده وجود دارد و مدل ضد آب این ریمل جز بهترین ریمل ها هست.

۲.ریمل پودری: این نوع ریمل لازم است کمی آب به آن اضافه کنید این نوع ریمل برای افرادی مناسب است که دوست دارن از مژه مصنوعی استفاده کنند به دلیل حساس بودن چشم نمیتوانند استفاده کنند میتوان از ریمل پودری استفاده کرد.

۳.ریمل کرمی: این نوع ریمل برای افرادی مناسب است که مژه های کم پشتی دارند و استفاده از این ریمل باعث پر پشت شدن مژه میشود این نوع ریمل راحت پخش میشود و برای استفاده از این ریمل به ابزار خاصی نیازمند هستین.

 

چگونه ریمل‌خوب بزنیم؟

قبل از آنکه ریمل‌خوب بزنین باید هیچ نوع مواد ارایشی و مواد چربی روی مژه نباشد. اگر می خواهید خط چشم یا سایه بزنید. قبل از زدن ریمل باید این کارو انجام بدهید. برای اینکه مژه های پرپشت و بلند داشته باشین بهتر است از ریمل هایی با برند خوب استفاده کنید.

استفاده از برندهای معروف برای چشم هیچ گونه آسیبی ندارند. اگر از ریمل های نا معتبر بی نام و نشان استفاده کنید. ممکن هست آسیب های جدی بر چشم های شما وارد کند. زیرا چشم های شما یکی از پر اهمیت ترین عضو بدن هستند و در مراقبت آن باید دقت زیادی کرد. شما باید ریمل‌خوب را متناسب با مژه هایتان انتخاب کنید. بعد از زدن خط چشم و سایه با وسیله به نام فر مژه می توان به مژه ها فرم خوبی داد.

بعد از استفاده از فر مژه می توانید از پرایمر مخصوص مژه استفاده کرد. پرایمر باعث افزایش ماندگاری ریمل و باعث می شود مژه های شما بهم نچسبد. برای ریمل زدن لازم نیست برس ریمل را چند بار داخل مایع ریمل فرو کنید. مایع بیش از اندازه ریمل موجب می شود مژه های شما بهم بچسبد. دقت کنید مایع ریمل به اندازه مناسب روی برس ریمل باشد.

برای ریمل‌خوب زدن به سمت بالا نگاه کنید. برس ریمل را روی پای مژه بگذارید و به سمت جلو ببرید. فراموش نشود هنگام ریمل زدن بهتر است از قسمت انتهایی مژه شروع کنید. تا مژه ها پر پشت دیده شود. برای اینکه ریمل به خوبی روی مژه پخش شود. برس ریمل را به صورت موازی در مقابل چشم قرار دهید و به ارامی پلک بزنید تا همه مژه ها به ریمل اغشته شود. با ریمل تمام مژه ها پوشش دهد. اگر میخواهید مژه ها خیلی حجیم دیده شود بعد از یک بار ریمل زدن بهتر است صبر کنین تا خشک شود بعد از خشک شدن میتوانید لایه دوم را بزنین.

 

نکات ایمنی هنگام ریمل زدن:

اگر چشم های حساس دارید باید از ریمل های ضد حساسیت با برند معروف و معتبر استفاده کنید.

قبل از خوابیدن حتما ریمل را از مژه هایتان پاک کنید.

چون همه فولیکول های مژه که روی پلک قرار دارد بسته شده هنگام شست شو ریزش پیدا می کند.

هنگام پاک کردن باید خیلی آرام ریمل را از روی مژه ها پاک کنید چون پوست اطراف چشم حساس هست باید خیلی مراقب باشید.

بهتر است برای پاک کردن ریمل از  شیر پاک کن استفاده کنید کمی از ان را روی پد ارایشی بریزید و خیلی ارام ریمل را از مژه هایتان پاک کنید.

 

جمع بندی نهایی

بدون شک در مراسمات رسمی و مجالس عروسی، علاقه دارید که مژه های پر تری داشته باشید و زمانی که می بینید طرف مقابل شما از مژه های پر برخوردار است، شما نیز علاقه پیدا می کنید.

بهترین و بی ضرر ترین راه پر نشان دادن مژه، بدون شک استفاده از ریمل حجم دهنده فوق العاده خواهد بود. البته استفاده از این روش بسیار فوری نیز می باشد و فوری بودن آن هم جزء نکات مثبت استفاده از ریمل حجم دهنده خواهد بود.

ما در این مقاله سعی کردیم نکات لازم و ضروری را بیان کنیم. پس امیدواریم که بعد از مطالعه‌ی این مقاله، بهترین انتخاب برای خرید ریمل حجم دهنده را داشته باشید. با بیان نظرات خود ما را در بهبود کیفیت مقالات پپت مارکت یاری کنید.